РОЗВИТОК
ТОРГОВЕЛЬНИХ
ВІДНОСИН
Другий Торговельний Форум BRIDGES
Березень 2018
Під час Другого Торговельного Форуму, організованого Аграрним Дорадчим Центром БРІДЖЕС (АДЦ BRIDGES) за підтримки проєкту USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку» (ARDS), були обговорені питання останніх тенденцій експорту плодоовочевої та ягідної продукції, а також місце органічної продукції на внутрішньому та зовнішніх ринках.

Учасники форуму мали змогу отримати практичні поради від компаній-експортерів, знайти нові канали збуту продукції, та оцінити переваги та недоліки вирощування та сертифікації органічної продукції.

Протягом останніх років спостерігається позитивний тренд у збільшенні обсягів виробництва продуктів козиного та овечого молока.

В основному, реалізація продуктів козівництва була зосереджена на маленьких магазинах, але зараз у пошуках рентабельності, фермери починають працювати з великими торговельними мережами та супермаркетами.

Щоб забезпечити стабільні поставки та якісну продукцію, все більше фермерських господарств звертаються до органічного виробництва.

Тому питання щодо сертифікаційного процесу, органічної сертифікації та гармонізації виробництва з європейськими стандартами, викликало під час форуму активний інтерес у представників цієї галузі.
ЯК ЦЕ БУЛО В ФОТО